Peter Molyneux játékdesigner és fejlesztő most tényleg egy jó ötlettel állt elő. Az utóbbi évek, évtizedekben nem volt képes egy tisztességes ötletet prezentálni, így már azt sem hittük el neki, ha kérdezett. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem is igazán a grandiózus ötleteivel volt a gond, sokkal inkább az ígérgetéseivel, a tervekkel és a félkész, ostoba, hanyag designdöntésekkel azokban a játékokban, amikhez a nevét adta. A fickót mindig is foglalkoztatta a jó és a rossz kérdése, számtalan játéka épült erre és persze ne felejtsük el az isteni lét mibenlétének feszegetését sem, lásd Black & White és a Populus sorozat. Aztán jött ez a Curiosity okosság Andriodra. Az alapelv annyi volt, hogy feltettek egy kérdést: What's inside the cube? "Mi van a kockában?" Neked meg ezernyi, milliónyi kis kockát elpusztítva kellett küzdened a többi játékossal, hogy elsőként juthass be a kocka belsejébe. Nos, itt a válasz:
A kocka belsejében egy kickstarter project, a Godus istenszimulátor játék. Molyneux már megint istenszimulátort készít? Pfff, boring. But wait, there is more!
Az a játékos, aki elsőként jutott el a kocka belsejébe, ő maga lesz Godus legfőbb istene, a játékból és a kickstarterből befolyt pénz egy részét megkapja, a szabályokat ő hozza és.. és még ki tudja mi felett lesz döntése. Ez azért elég jól sikerült, meglátjuk mi lesz a kész játékból! Social sandbox augmented reality game ftw!
Az a játékos, aki elsőként jutott el a kocka belsejébe, ő maga lesz Godus legfőbb istene, a játékból és a kickstarterből befolyt pénz egy részét megkapja, a szabályokat ő hozza és.. és még ki tudja mi felett lesz döntése. Ez azért elég jól sikerült, meglátjuk mi lesz a kész játékból! Social sandbox augmented reality game ftw!
Kiegészítést: Na most vagy én értek félre valamit, vagy valamit már megint nagyon bekamuzik ez a Molyneux. Ez túl szépnek tűnik, hogy igaz legyen.:)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése