2008/09/18

Ismét itt

Na csá mindenkinek, ismét itt vagyok. Ha jól számolom már több, mint fél éve ide sem dugtam a képemet. Egyeseknek talán örömet okoztam ezzel, bár lehet, hogy csak magamat ringatom illúziókba esetleges utálóim számát tekintve. Tévedés ne essék, ez nem azt jelenti, hogy engem csak imádnak (pedig minden oka megvan rá az embernek, hiszen szép vagyok és okos), épp ellenkezőleg a kutyát sem érdekli mi történik a virtuális kis szemétdombomon. DE! Ez egy pillanatig sem fog engem érdekelni és rendszertelenül (nem ígérek semmit), időről időre jelentkezek azzal, ami érdekel.

Gyors összefoglalónak mi is történt. Kedves Fanni kihalt mellőlem így kellett egy újat beszerezni. Fanninak hívták a régi pc-t, kiszolgált, öreg tyúk volt már. Makacs, beteg és hálás volt, mint egy rozzant alkoholista nő. Nyolc évet lehúzott mellettem, számtalan szervcserére szorult az évek során, mígnem végleg feladta. Olyan volt, mint a Millenium Falcon. Kívül szutyok, belül pláne, de hasít, mint a szél. (Ja, kérdezed miért volt Fanni a neve? 1. Geek vagyok. 2. Olyan volt, mint egy nő. Minden rossz tulajdonságával együtt..) Most itt duruzsol mellettem egy szép, fekete dizájnos, olcsóért összerakott, hipermarketben vásárolt történet. Persze első nap vinni kellett a szervizbe, de azóta kifogástalan a drágaság, hasít ő is, mint a szél. Remélem lehúz mellettem legalább annyit, mint Fanni. Még nincs neve, de majd lesz egyszer, ha már átestünk az első format c:, windows reinstallon.
Aztán elkövettem életem egyik legnagyobb hibáját, ami egyben életem egyik legjobb döntése volt. Elkezdtem wowozni. World of Warcraft. Tudod ez az, amit csak 15 éves pattanásos, no life geek srácok játszanak, akik nőt (ruha nélkül) csak jpg-n láttak. Ez persze nem igaz, majd írok erről is, hogy miért fasza és miért nem a wow. Mindjárt jön a második kiegészítő, szóval akár még aktuális is lehetne. Ha esetleg te is nyomod, akkor: Burning Steppes-PvP, Okamahli lvl 70 tauren druid (resto, de NEM fogok arénázni veled!), Mahli lvl 70 tauren shammy.
Nővérjem megházasodott, szóval már van egy sógorom is. A vicc az, hogy kint élnek Angliában, szóval majd, ha nekem is lesz valami porontyom, akkor majd visszük ki őket és majd mesélünk a távoli rokonról, mint George bácsiról az átkosban, aki kiment 56-ban. (Nálunk nem volt George bácsi, nálatok?)
Ennyi most röviden, majd ami eszembe jut azt kifejtem. Vannak linkek, videók ismét, kaptok sok jót és rosszat.

A végére egy villámtréfa, mint anno a Szeszélyes évszakokban. Persze ott három volt, és szarok is voltak, ez meg nem vicces, ellenben flash és játék. Pixelgrafika, pixeldínó, menekülsz a kihalás elől. Futsz, ugrasz és ökölbe szorul a lábad. Meglepően nagyon jó!

LINK:

Dino Run

Nincsenek megjegyzések: