2007/09/23

Red Light Center - Van élet a Second Life után is

És én még azt hittem, hogy le vagyok maradva. Pedig nem, inkább tökéletesen vissza vagyok fejlődve. A Second Life elképzelhetetlenül nagy sikerét egyszerűen semmi, de semmi nem magyarázza. Illetve magyarázza, csak teljesen illogikus módon nem értem mi a faszért játszanak vele annyira, amennyien. Unalmas, lassú, semmi változatosságra nem ad lehetőséget, semmit nem tud, amit bármely prosztó mmorpg ajánlhat a piacon. Legyen szó, akár az ingyenes megoldásokról. És még a grafikája is gány. Talán azért mert ingyenes és hívhatjuk myspace 2-nek? Tudja a fene. A Red Light Center kimondottan egy céllal készült. Stílusát tekintve hívhatnák akár mmofuckingnak is. Megcsinálod az avatarod, aztán elkezdesz járkálni míg találsz egy numerát, aki szintén egy másik játékos. És akkor fúrhattok. Ennyi, semmi több, semmi más.


És ezzel is legalább annyian foglalkoznak, mint a Second Life-fal!
Uram, ments meg minket ezektől a borzalmaktól!

LINK:

Red Light Center

Nincsenek megjegyzések: