2007/09/16

BRUSHY - HIGH TEXTURE QUALITY

Nehéz, de hálás dolog a saját zenémről írni. Nekem nehéz, másnak gondolom nem okoz semmiféle lelki problémát, hogy az égig istenítse a munkáját.
Ha megkérdezünk egy zenészt tízből kilenc a szokásos utat választja. Megír egy vagy kettő vagy három vagy sok albumnyira való dalt, aztán nekiáll kiadót keresni és örül a farkának, ha talál egy nevenincs, egy a több ezerből kiadót, akik kiadják. Ekkor úgy érzi, hogy ő a király, hiszen kiadója van b@zz. Ez is tök ugyanaz, mint amikor papírod van valamiről. Nem számít, hogy több tucat uv csekk befizetése után, csupa kettessel és a felére sem emlékezve van meg a papírod, papírod van, király vagy. Pedig nem. Nagyon nagy pálya ez a kiadó keresés és bár a világhírű zenészek példáiból okulva azt mondhatnánk, hogy megéri próbálkozni, az igazat megvallva nekem fáj a f@szom egy kiadóra. Baromira nem érdekel, hogy ki legyen adva, úgy is letöltöd előbb utóbb, nem? Pláne ebben az országban, ahol az olcsó, illetve az ingyen szónak nagyobb a jelentőssége, mint az, hogy legálisan.
Nem hibáztatom én a letöltő embert, az vesse rám az első követ, aki soha nem töltött le semmit sem vagy nem használ illegálisan másolt stuffot. Én magam is szegény embör vagyok, nem engedhetek meg magamnak annyi albumot, amennyit valójában hallgatok.

Innen jött az ötlet, ha már úgy is annyira letölt mindenki, akkor ott egye meg a fene, nesztek, itt van ingyen az album. Lássátok mekkora jó fej vagyok. Persze megint közbejön az a tipikus előítélet, hogy mivel ingyen van és nincs kiadóm, így tuti van benne valami átverés vagy egyszerűen csak annyira szar a zeném, hogy még letölteni sem érdemes. Ez a mentalitás mindig csak zsákbamacskát akar látni, pedig ha most az egyszer hiszel nekem, hogy nem, nincs benne semmi átb@szás, a zeném pedig jó, legalább is megüt egy szintet, akkor nyugodtan vesd magad az albumra és zúzzad.


Drum and bass, breakbeat, ambient alapok, funk, ska, jazz ízek, kirándulás az industrial világába. Az album olyan lett, amilyen. Utólag látva vannak benne hibák, masteringelni még mindig nem tudok rendesen, és sok egyéb kis apróság, ami miatt rossz száj ízzel hallgathatnám a saját munkáimat. De nem. Mert bárhogy is nézem, büszke vagyok rá, hogy egy ilyen minőségi produktumot sikerült összehoznom, teljes ön erőből, mindenféle segítség és előképzettség nélkül. Minden dalt szeretek valamiért, ezért nem is emelnék ki egyet sem a sok közül. A cél az volt, hogy mindenki találjon rajta legalább egyet, amire azt mondja, hogy ez igazán jó, ez tetszik, ez bejön, ezt hallgatni fogom többször is. A cél megvalósult, a legviccesebb az, hogy mindenki mást szeret és mindenki mást fikáz. Itthonról és külföldről is kaptam nagyon jó visszajelzéseket és néhányan kacsingatnak is, hogy lehetne szó kiadásról. Még nem döntöttem, talán, egyszer.

Addig is hallgasd a brushy muzakot, szóljon a fingi fangi!

LINK:

brushy - hight texture quality official site

brushy @ myspace

Nincsenek megjegyzések: