2007/10/10

Raiffeisen Bank és a zene (nem reklám!)

Tegnap voltam a Raiffeisen bankban. Ebben nincs is semmi furcsa (pedig van mert világéletünkben OTP-s család voltunk), a történet nem is erről akar szólni. Szóval most voltam igazság szerint harmadszorra. Először azért mert mennem kellett, másodszorra azért mert nem hittem el, amit hallok, harmadszorra azért mert kellett.
A Raiffeisen Kálvin téren található fiókjában - néha/sokszor - kurva jó zenék mennek! Eskü, jó kis oldszkúl funk, funky cuccok, rock, meg trip hop meg ilyenek! Sőt!

Az igazi befosás akkor érhet mindenkit, ha meglátogatja a Raiffeisen Bank romániai oldalát (A Google egyből ezt dobta ki Raiffeisen Bank-ra, lehet, hogy román bankhálózatról beszélünk?:D) és hagyja, hogy szóljon a zene, amit az oldalhoz írtak. Tiszta Beyond Good & Evil soundtrack.

Szóval nem tudom én, hogy miért váltottak az őseim a Raiffeisen Bankra, de ha más miatt nem is, a zene miatt tuti elégedett vagyok vele. Egyébként meg gecinehéz leírni és utálom is ezért leírni, meg már milyen elbaszottul hangzik? "Jájfájzjen!"

Nincsenek megjegyzések: