2007/10/12

Terragen

Amikor még csak pelyhedző seggű kölökként kóstolgattam a számítástechnikát, akkor volt, hogy egy Pc Guru magazinban (Még a régi stábbal, 97-ben, ki emlékszik már erre? Brazil, Mocsy, Lilly, merre jártok most?!:() láttam egy progit, amivel szinte fotó realisztikus tájakat lehetett generálni. Persze akkor még hol volt nekünk internetünk (egyáltalán volt akkor már pc-nk?), így nem tudtam letölteni és persze meg sem jegyeztem a program nevét. Pedig nem is olyan nehéz..

Aztán a véletlen úgy hozta, hogy egy jó barátomnál kezembe akadt egy régi Pc Guru. Szerintem ki lehet találni melyik szám. A program neve Terragen és nagyon egyszerű, nagyon aranyos, nagyon jópofa. Lehet benne kreatívkodni, meg haluvilágokat alkotni, meredek kanyonokat, elsüllyedt óceáni világokat, marsbeli tájakat, mindent, amit csak ki tudsz keverni a csúszkákból. Tényleg baromi egyszerű kis progi. Van ám ingyenes verziója is, 0.9-es verzió számmal, persze ezt is regelni, kell, hogy minden lehetőség megnyíljon, persze nem olcsón. És ha már ennyire imádom a szó ismétlést megemlíteném, hogy a progi már 2.0-ás verzió számnál tart és persze 100$ az ára. És persze eszméletlen mit tud és persze, hogy kell.


A mellékelt képeken hűen reprezentálják mit is tud a program 2.0-ás verziója. De nézd meg a lenti linken a galériát, vannak még enél ilyenebbek is! És a kurva anyját a 100$-os árnak, keresek torrentet, ha már nincs trial vagy demo.


LINK:

Terragen official site

Terragen 2.0 galléria

A végére pedig egy nyamvadt kép, amit én csináltam a 0.9-es, nem regisztrált, lebutított verzióval. Azé' ez sem rossz, ha nincs ló, jó a szamár is alapon, de kellett neki egy kis photoshop trükközés, hogy valami íze is legyen.

Nincsenek megjegyzések: