2007/12/28

Wertigo20481536

  • Ez a Karácsony is jó volt. Jobb is, rosszabb is, ez most ilyen 7/10-es volt. Sok hasznos és haszontalan dologgal lettem gazdagabb. Többek közt van "lövész kesztyűm", arab kendőm, amivel no.1 terroristo vagyok, webcam, hogy lássanak a túloldalon, jah meg az Új Törvénykönyv. A magyar M.A.G.U.S. szerepjáték sokadik reinkarnációja. Szép és jó, de a könyv tele van több elgépeléssel, játéktechnikai hibával. Vazzeg, kellett nekem megvenni, miért nem vártam türelmesen a második kiadásra? (Talán azért, mert nem is biztos, hogy lesz második, javított kiadás.).
  • Filmekből és játékokból is betankoltam. Kontroll, Sin City, Rayman 3, Paraworld. Csak azt a rohadt The Land Before Time-ot (Őslények országa), azt nem tudom sehol sem megszerezni eredetiben. A digitális feltámadások korát éljük, nehogy már ezt a mesét ne lehessen kapni. (Segíts, írj, merre, hol, vedd meg nekem, kifizetem!) Az már más kérdés, hogy a Blade Runner - The Final Cut-ról még mindig semmi hír.
  • Ó já, majd elfelejtettem. Ha van hozzá vasad, akkor küldjed a Call of Duty 4-et, mert odatesz rendesen. Feltámadt a lassan dögunalomba fúló sorozat.
  • Ha meg dj iskolába akarsz menni, akkor csapassad. Ekkora marhaságot is ritkán lát az ember. Dj Török is csinált anno ilyet.. Valaki? Senki, ugye.
  • Van egy olyan oldal, hogy lolcats. Idióta macskák, idióta angol szövegekkel. Van egy másik oldal, az meg a loltapirs. Kb hasonlóan fárasztó mennyiségben tolja az arcodba a baromságot. Biztos van még sok más lol+valamilyen állat oldal, de nem kutakodtam, ezt meghagyom neked. Öt percnél tovább egyik sem ajánlott.
  • Néhány nappal ezelőtt Panni ismét ráébresztett, hogy a Tetris a világ egyik legjobb időrabló elfoglaltsága. Alekszej Pajitnov unatkozó programozó 1985-ben valami igazán különlegeset alkotott a világ számára. A tetrist mindenki ismeri, de sokan elfeledték ezt az egyszerű kis játékot. Ideje ismét fellendíteni az igazi retrot és nyomni éjjel nappal a kockákat. Számtalan ingyenes tetris verzió létezik a világon, én ezt találtam, ami szimpatikus kinézetre, de ha tudtok valami ütősebbet, akkor küldjétek a linket!

Nincsenek megjegyzések: