2007/11/19

3 mese

Három mese, kettő ötlet. Régi cuccok, de imádnivalóak és miért lenne ciki régi cuccokkat nézni? Egyesek szerint az, szerintem nem.
Az első szösszenetben egy kiwit láthatunk, ahogy küzd, erőlködik, hajt, hogy elérje célját, ami.. Majd kiderül, egy álom valósul meg a szemeink előtt. A másik kettő egy ötletre épül, animátor vs animáció, az első és a második rész. Aki nem ismerné őket (Van ilyen?), azoknak csak annyit, hogy egy véget nem érő küzdelmet láthatunk a rajzoló és az életre kelt pálcikaember közt. Mára ezek a filmek kult státuszban élik napjaikat. Fegyverek: ikonok, rajzolt eszközök, vírusírtó. A helyszín: maga a desktop teljes valójában.

Kiwi!



Animator vs Animation 1.



Animator vs Animation 2.


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

A két pálcikafigurát már vágtam, de szegény kiwit még nem. Szegényke!

Aranyos meg minden, de sajnos annyira adja magát, hogy mi a vége.

Viszont a kotvány jútúb mindig baszakszik.

Unknown írta...

Szerintem nem kell sajnálni a kiwit. Érted, ezért küzdött eddig, tudta jól mi lesz a vége, de ettől függetlenül belevágott és teljesült az álma. Teljes életet élt. És ez tök jó.:)

Névtelen írta...

Nem vagyok benne biztos, hogy tudta, mi lesz a vége. Végül is "csak egy kiwi". De az álma tényleg teljesült.

Unknown írta...

Deméééér kell mindig a kis aranyos izémizéknak kinyiffaniuk? :'(
Én is sajnálom, hogy meghalt! Bár, addig a pár másodpercig tuti boldog volt, hiszem még a könnye is kicsordult kicsit!
De akkor is. Szegény kiwi! :(

Unknown írta...

Hát ez van, az a könnycsepp elárult mindent. Inkább boldogan halni, mint szomorúan élni.

Névtelen írta...

Szerintem mindössze azért könnyezett, mert sikerült, megvalósult az álma. De ez csak egy KIWI, nem tudhatta, mi lesz a történet vége!