2007/11/17

"Best Death Scene Ever"

Imádom a nyolcvanas években készült trancsírozós, extra erőszakos horror filmeket. Gondoltam keresek néhány válogatást a kedvenc filmjeimből a Youtube-on, hátha találok néhány válogatást jó kis kivégzésekkel, meg minden. (Lehet, hogy aberrált vagyok, de én csak nevetni akartam.) Találtam is, nem is egyet, a heti vér és bél adagom meg is volt, de ez a videó mindent üt. Ahogy a fenti cím is árulkodik, a film történet legjobb halál jelenetét láthatjuk a lenti kis film részletben. Aki nem bírja a vért, meg erőszakot, az is nyugodtan nézze, nem fog megártani. Sőt! 15 másodperc, kibírod, az utána lévő röhögőgörcsért, azonban nem vállalok semmiféle felelősséget!

Enter The Ninja. Nindzsás akciófilm a nyolcvanas évekből, nulla színészekkel, nulla költségvetéssel, nulla történettel, Franco Neroval.


Nincsenek megjegyzések: