2007/11/18

MySpace - Top Artists lista - 1-11-78-?

Volt idő, amikor a magyar myspace breakbeat top listán sokáig az első helyen trónoltam. Nem kevés ideig, azt azért megjegyezném. Persze tudtam, hogy kamu és bugos a rendszer, de iszonyat nagyokat lehetett vele vagánykodni. Aztán jött egy bugírtás - vagy nem tudom mi - és lecsúsztam a 11. helyre. Ami ugye már sokkalta reálisabbnak hatott, de még mindig túl hihetetlen volt számomra. Mindegy, elkönyveltem magamban, hogy tényleg fasza a zeném, mert bárhogy is nézzük, másoknak, akiknek több ezres a friend list-jük, azoknak néha kevesebb a hallgatottságuk, mint nekem...
Most ismét rápillantottam a top artists listára, megnézni hol is tartok. Az első tízben nem találtam magamat, nem is lepődtem meg, lapozok tovább. A következő tízben sem voltam benne, hmmm, hát ez nem jó, lecsúsztam. Lapozok tovább. Semmi. Tovább. Semmi. Tovább. Bazmeg! Tovább! Anyád! Tovább!!! Mi a fasz?! Tovább! Grrrrr! Tovább!
Tudod mit... bazdmeg... ott figyel az avatarom a szánalmas 78-as pozícióban. A viccből is kimaradtam.
Lehet, hogy reális a lista és tényleg ide csúsztam le, ahogy azt Piszkos Fred mondta: "Onnan küzdöttem le magam idáig!" Három megjegyzésem azért lenne, mert ezt gecire nem nyelem le szó nélkül:

1. Roni Size tényleg félisten a drum and bass-ben, de akkor mit keres a magyar lista 5. helyén?
2. Direkt lecsekkoltam az előttem lévő zenészek profilját, hogy mivel tudnak többet nálam, mind zeneileg, mind hallgatottságban, mint ismerősökben. Hát.. Az előttem lévő 77 zenészből, kiadóból, formációból kb 65 meg sem közelíti az én szám adataimat, a maradék meg teljesen megérdemelt helyen van, főleg Roni Size, aki annyira király, hogy már magyar listán is rajta van.:P
3. Zeneileg csak annyit, hogy vannak előttem olyan emberek, akik annyira amatőr szart tolnak, hogy az már tényleg sérti az ember fülét. Félperces számrészletek, tisztán kihallható alap Reason meg FL4 hangok, iszonyat semmilyen kidolgozású fércmunkák. Nem azt mondom, hogy én szartam a spanyolviaszt, de azért bárki lecsekkolhatja objektív füllel.

Szóval ennyit erről. Büszkén viselem ezt a megalázó 78-as helyezést, Tomnak meg üzenem, hogy rakják rendbe a listát, engem meg basszanak ki főoldalas zeneajánlóba, mert az nekem jó lenne.
Megelégednék egy nappal is, rögtön lenyomnám Roni Size-t is az angol listán.

u.i.: Hallgass engem, mert az jó lesz neked, meg nekem, meg hallgass Toksint, mert akkor tényleg kurva jó lesz neked.

Nincsenek megjegyzések: